maanantai 28. tammikuuta 2013

Tunnustus ja muuta kivaa


 Sain tunnustuksen PurppuraPerhosen Unelmia-blogista. Tämä onkin ensimmäinen tunnustus, jonka olen saanut ja olen siitä hyvin kiitollinen, kiitos siis siitä.

Tämän tunnustuksen tarkoitus on saada huomiota suhteellisen uusille blogeille, joilla on alle 200 lukijaa.
Tässä säännöt:

1. Kiitä antajaa ja linkitä bloggaaja, joka antoi tunnustuksen sinulle.

2. Valitse 5 ihanaa blogia (joilla on alle 200 lukijaa) ja kerro se heille jättämällä kommentti heidän blogiinsa.

3. Toivo, että ihmiset joille jätit tunnustuksen antavat sen eteenpäin.



Ja minä valitsin seuraavat blogit tunnustuksen saajiksi:


Vaikeintahan tässä oli nyt valita nuo uudet tunnustuksen saajat. Monella blogilla ei ole 200 lukijaa, vaikka olisi pidempään blogia pitänyt. Koetin nyt tähän valita sellaisia, jotka tuon kriteerin täyttävät, suhteellisen uusi blogi käsite nyt etenkin on melko kyseenalainen? Olkaapas hyvä vain, uudet tunnustuksen saajat.

Perjantain posti toi minulle mukavaa postia. Sain postikortin SNY-pariltani. Ja kortissa aloitettu lastenlauluhan on tietenkin "minun ystäväni on kuin VILLASUKKA". Tämä onkin yksi lempilastenlauluistani, laulettu meidän pojan ristiäisissäkin, isosiskon toiveesta.Ja villasukat on kyllä mun suosikit. Entistä enemmän odotan helmikuun ensimmäistä pakettia. Kiitos SNY!


Nämä kaksi asiaa ovatkin minua ilahduttaneet nyt kovasti. Viikonloppu on mennyt mahataudissa ja se tauti ei ole meille kovin toivottu vieras. Nyt sairastuneita on vasta kaksi, saas nähdä kuinka monta kaatuu taudin alle?

Anne-Mari


5 kommenttia:

  1. Kiitos! :) Ensimmäinen tunnustus.

    VastaaPoista
  2. Voi ei... vai mahatautia teillä. Se on yksi vihoviimeinen tauti.
    Minulla särkee niin kamalasti päätä, ettei tule edes käsityöt mieleen !!!

    Paranemista teille ♥

    VastaaPoista
  3. Hei ja kiitos tunnustuksesta! Tutustun myöhemmin tarkemmin sinun blogiisi :)

    VastaaPoista
  4. Kiitos tunnustuksesta! Kissat joulukuusen alla kuvasta tunnistin että olenhan minä ennenkin blogiasi katsellut

    VastaaPoista
  5. Unohtui kirjata että vinkin hahtuvan lapasten juuresharjalla harjaamiseen molemmin puolin olen saanut Alhon huopatehtaan myymälässä, josta hahtuvatkin olen ostanut. Omani on vain sellaista kevytharjausta siellä oleviin mallilapasiin verrattuna.

    VastaaPoista